المشاركات

قصة غريبة بين الشاب وزوجة ابوه

صورة
قصة غريبة بين الشاب وزوجة ابوه بدات قصة جنس المحارم مع مرات ابي عندما تزوج ابى بعد وفاة والدتى بعام من امرأة فى الثلاثينات لم يسبق لها الزواج من قبل وقد كانت تشبة الى حد كبير الراقصة فيفى عبدة الا انا قمحية بعض الشىء عنها الا ان لونها القمحى كان يعطيها اثارة وانوثةاكث ر وكان بزازها وطيازها احلى بكثير واكبر من بزاز وطياز فيفى قصة غريبة بين الشاب وزوجة ابوه  وتم الزواج وانجبت طفلين متتاليين وبعدها كنت كثير النظر لها لكثرة اثارتها سواء بقصد اوبدون وذات يوم استيقظت من نومى لاجد نفسى كنت قد حلمت انى انيكها وبقوة ومن ذالك اليوم وبدات انظر اليها نظرة اخرى واتتبعها فى كل شىء وهى ايضا كانت مثيرة ودائما تلبس الملابس الضيقة ودائما صدرها نصف عارى وطيزها جميلة وكبيرة ومدورةالى تعب والدى وتوفى بعد ان ظل مريضا قرابة عامين وانا اتتبعها واراقبها كل يوم وكنت ادخل بعد ان تأخذ حمامها لكى اشم فى حمالة الصدر وكلتها واراقبها وهى تغسل بقميص النوم وبعد وفاة والدى باربعة اشهر احسست ان زبرى كاد ان ينفجر من طولة وتخانتة وكثرة الاثارة التى تفعلها وانا لاأدرى ان كانت تقصدها ام لا وفى يومقمت من نومى لاجدها عندى...

قصص جنس محارم بين هاء واخواها الصغير

صورة
قصص جنس محارم بين هاء واخواها الصغير اسمي هناء وعمري 38 سنة متزوجة وعندي ثلاثة أولاد بنتين 13 سنة و10 سنوات وولد واحد عمره 8 سنوات قصص جنسية محارم احمد ناك اخته المتزوجة هناء محرومه من النيك قصص جنس محارم بين هاء واخواها الصغير أنا امرأة منقبة وملتزمة أرتدي العباءات الواسعة منذ 5 سنوات وعن اقتناع شديد وقبلها أيضا كنت ملتزمة جدا وأرتدي الملابس الطويلة والحجاب حتى في المنزل حيث أنني كنت دائما ملتزمة منذ صغري ولم تكن لي أية علاقات قبل الزواج الذي كان زواجا تقليديا ولكنه كان سعيدا. ولم أكن أفكر في يوم من الأيام أنني سأمارس الجنس ومع من ؟ مع أخي ابن ابي وأمي ولكن للضرورة أحكام والشهوة آآآآآآآآآآآآآآآآه من الشهوة تغلب الأديان والأخلاق والمبادئ وكل شيء آخر في هذا العالم… لدي أخ اسمه أحمد يصغرني بـ 15 سنة أي أن عمره 23 سنة وكانت علاقتي به عادية كعلاقة أي أخت مع أخيها وكان أخي أحمد يزورني في بيتي باستمرار. وفي إحدى المرات اكتشفت اختفاء بعض ملابسي الداخلية من الحمام وكنت متأكدة أن أخي هو الذي أخذها، لأنه لم يزرني أحد غيره في تلك الفترة ولكنني لم أتكلم معه عن الموضوع حتى جاء يوم وصارحني أنه كان ...

قصة اسماء واخوها سامى قصة جنس محارم بسبب الفراغ

صورة
قصة اسماء واخوها سامى قصة جنس محارم بسبب كامل  في البداية انا أسمي سامي، وأبلغ من 25 عاماً. ومثل معظم الشباب لدي وقت فراغ طويل ورهيب أقضيه في ممارسة لعب الكرة في الصباح، وفي الليل احب مشاهدة أفلام السكس يومياً حتى أصبحت مدمناً عليها، ولا أستطيع التوقف عن مشاهدتها. وأنا من عائلة مكونة من والدتي ووالدتي، وأختي أسماء وهي ترتدي النقاب ومتزوجة، وتعيش في الأمارات مع زوجها إبراهيم منذ عدة شهور. أتحدث معها يومياً على الأنترنت، ووالدتي تجلس لتكمل المحادثة معها على الأنترنت. وعلمت من والدتي أنها ير سعيدة مع زوجها، وقد قررت أن تعود إلى مصر لفترة من الوقت، ووالدتي لم تقل لي الأسباب وراء عودتها. طلبت مني والدتي أن أذهب إلى المطار لكي استقبلها وأحضرها إلى المنزل. سافرت أختي من الإمارات وانتظرتها في المطار. عندما وقع نظري عليها بعد كل تلك الفترة كانت جميلة كالعادة، ومرتدية للنقاب، وسلمت عليها وسألتها: “ازيك يا أسماء عاملة أيه وحشتيني جداً.” وركبنا السيارة لنعود إلى المنزل. كل هذا وأنا لا أعرف الأسباب وراء عودتها المفاجأة. قصة اسماء واخوها سامى قصة جنس محارم بسبب الفراغ كالعادة دخلت إلى غرفتي في ...

قصة ليلى السمراء الجميلة والشبق الجنسى

صورة
قصة ليلى السمراء الجميلة والشبق الجنسى  أقاصيص عربي محارم مشتعل و ساخن تبدأ أولى تفاصيل الأحداث عندما كانت الفتاة الشابة ليلى السمراء في بيت أبيها و بالأخص في بيت الحمام تغتسل..و ليلى فتاة سمراء جميلة ، من عائلة فقيرة ، جسدها يشبه جسد الفتاة الإسبانية أو الأرجنتينية بإمتياز.. خصوصاً حينما تظهر في ملابس البيت الشبه عارية و الجذابة.. قصة ليلى السمراء الجميلة والشبق الجنسى فهي كبيرة البزاز ، لاتينية الطيز ، نخيفة الخصر ، مملوءة الفخذين ..كما أن ليلى فتاة يتيمة تعيش مع أبيها في بيت صغير لا يتسع إلا في غرفة واحدة و بيت حمام صغير و مطبخ ضيق جدا و فضاء صالون صغير حيث باب المنزل..فكانت الغرفة الصغيرة خاصة بها في حين أن أبوها يعمل و لا يرجع الى البيت إلا في حالة سكر ليلا ليستقر مكانه على الكنبة القديمة في الصالون الصغير. و بعد أن انتهت ليلى من الإغتسال خرجت من الحمام و توجهت إلى غرفتها ثم أغلقتها بإحكام ، بعد ذلك نزعت المنشفة و ظلت واقفة تتأمل جسدها العاري أمام المرآة..تتملس على كسها ذو الشعر الكثيف و طيزها و بزازها..ثم فكرت مليا و هي تنظر إلى كسها الذي لم يعجبها حالته ، فقررت أن تزيل شعر ...

شاهد بالفيديو| علاقات محرمة بينها وبين ابن اخيها

صورة
علاقات محرمة بينها وبين ابن اخيها   اسمي زياد من مصر القديمة هحكي لكم قصة حقيقة حدثت معا صديقي ومرات عمه هحكي الحكاية دي طكما حطاها ليا صديقي بالحرف صديقي ده من الارياف وله مرات عم رفيعة مش تخينة بزازها حلوة يعني اد الكمتري كده طيازها متوسطة الحجم في مرة كانت مرات عمه بدخل الطيور العشة فندهته يدخلههم معاها عشان غلبوها المهم صاحبي نزل وقعد يحلق معاها وبقا بتعمد ان الطيور تعدي منه عشان يقعد يتفرج عليها اطول وقت ممكن المهم ماحصلش حاجة بينهم المرة دي غير انه كان بيتفرج عليها عدت ايام وجوزها سافر وجت تشغل الكمبيوتر ماشتغلش ندهت لصاحبي يعملهولها المهم انه ماكنش بايئ ولا حاجة الفيش ماكنتش متركبة ركبها والكوبيوتر اشتغل   علاقات محرمة بينها وبين ابن اخيها وقالتلو استني ماتمشيش وانها هتجيبلو حاجة ساقعة فقعد يقلب في الكمبيوتر عالحاجات اللي عمو بيتفرج عليها وكده يعني لقي عمو عنتيل سكس قعد يتفرج شويةويحك في زبه شوية فجاءة دخلت عليه مرات عمو قالتلو انت بتهبب ايه قالها مش انا دي حاجات لقيتها عند عمي قالتلو ازاي ده عمك عمره مايسمع الحاجات دي قالها تعالي وانا اوريكي التواريخ وراها التوار...

شاهد بالفيديو| قصة ليلى وجمال الانوثة والشاب الثرى

صورة
قصة ليلى وجمال الانوثة والشاب الثرى  في البداية احب اعرفكم بنفسي الاسم تاية السن كتير المكان في حضن الجمال البداية انا زاي اي شاب مصري عايز يعيش حياة كريمة بس للاسف الظروف وحشة اشتغلت اول شغل ليا كان في كوافير حريمي شاب صغير وكنت بشوف ستات كتير طبعا زاي اي شاب زبي كان واقف علي طول لدرجة ان الزباين خدو بالهم واشتكو صاحبة الكوافير قالت ليا تعال عايزك وتتكلم معايا يا حبيبي انت لسة صغير شيل الحنس من دماغك طبعا قولتلها ماشي بس في دماغي لا وعدا اليوم الاول وجي اليوم التاني لقيت واحدة ملكت جمال جسم دينا الرقاصة لقيتها بتقولي بتعرف تعمل فتلة قولتلها لا سكتت وقالت اعمل شاي عملت شاي وهي بتشرب سجاير قالت انت شغال بقالك كتير قولتلها لا اعدت تتكلم معايا وقولت انها متحوزة وحوزها مش مديها حقها وخلص الكلام علي كدة ومشيت وبعدها بكام يوم جت معيطة بقولها مالك قالت انها تعبانة وعايزة ترتاح مفهمتش في الاول بعد كدة فهمت هي عايزة اي قولتلها هروح معها البيت وروحت معها وفعلا جسم فاجر زاي جسم ليلي احمد الي معنا هنا بزاز اي وكس اي وطيز اي طبعا مقدرتش امسك نفسي عمال احضن وابوس فيها وفي كل جسمها قالت اهدا مش ...

علاقات الجار والجارة ولهيب الحرمان

صورة
علاقات الجار والجارة ولهيب الحرمان  من كام سنه كده اتجوزت فى شارعنا واحده اسمها هنيه . بصراحه فرسه هى كانت صغيره فى السن حوالى 18 سنه بس عود وانا من طبعى مبحبش اعك فى مكانى ولا مع جيرانى ومحصلش اى علاقه ليا غير مع تلاته بس فى منطقتنا 2 قبل دى وكان كل واحده ليها ظروفها اللى كانت بدون ترتيب او محاولات منى رغم انهم كلهم كانوا نسوان صح الصح بس مكنتش بحاول معاهم ابدا هم اللى جم فى طريقي بظروفها بس دى كان ليها ظروف تانيه ححكى لكم عليها هم كان عندهم سوبر ماركت وانا كنت بتعامل معاهم بسيط جدا لحد بعد ما هى اتجوزت ب4 سنين وكانت خلفت بنتها هدى كنت بروح السوبر ماركت ساعات هى او جوزها او حماتها يكون موجود هو كان بقاله نضيفه مش سوبر ماركت كبير المهم مع الوقت بقي فى بينا كلام وسلام عادى يعنى مفيش اى تجاوزات لكن حصلت صدفه غريبه جدااااااا فى يوم كنت رايح اشترى علبة سجاير وجوزها اللى كان هناك وهو اصغر منى بكام سنه فلقيته بيقولى لو سمحت يابو طارق عاوز اسالك على حاجه بس محرج منك قلت له عيب يابو هدى تقول كده احنا اخوات خير فقال لى اصله موضوع محرج وانا مش عارف اجيبها ازاى قلت له قول من غير مقدمات خير ق...